diumenge, 5 d’agost del 2018

VICENÇ ZUMAJO



Sempre he dit que jo no sé fer poesia, sovint faig servir les paraules dels altres per expressar-la
En Vincent és juganer amb les paraules i ens sorprèn amb frases genials,
 Amb la seva complicitat he fet aquestes peces, espero que us agradin...

gràcies Vincent !!



m'agraden els peixos perqué es mullen sempre



quan es pon el sol, la lluna brilla per la seva absència



 versem-nos els llavis


jo ser gat i tu ser set vegades la meva vida



com vols fer música si no t'enrecordes de MI ?



si fossis vi et viuria 




Vicenç Zumajo. Berga 1964.

Membre fundador de l’associació cultural CALAMARTS EN TINTA.
Membre organitzador del festival de poesia de Gironella
– PROPERA ESTACIÓ: LA TARDOR
Premis en poesia
Accèssit Bufar i fer ampolles de Berga
Segon premi de poesia Josep Fàbregas I Capell de Sallent
Primer Premi de poesia Santa Perpetua de la Mogoda
Primer premi La vaca cega – Barcelona
Primer premi premis literaris Grau Miró
Publicacions en poesia:
Darrera la paraula – El Mèdol
Cendra – Edicions de l’Albí
No tinc res contra les cordes - Autoedita


2 comentaris:

  1. Doncs queden molt bé amb aquests missatges. Una molt bona combinació d'artistes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gràcies Xexu....em diverteixo i aprenc que no es poc !!
      petons de sargantana

      Elimina