divendres, 10 d’abril del 2020

LA HUMANITAT DE LES LLAMBORDES...2





Escrit , Àngels Sargantana

Algunes histories son als llibres 
les millors s'escriuen a la pell
i tu ...
portes tatuada la vida de la ciutat

Imatge i recull d’informacions .- Manel Bielsa Martín 

Llamborda “ de veritat “ sobre peanya . L’Àngels es va “ enamorar “del projecte i em va demanar de participar , jo l’hi vaig explicar com fer-ho i l’hi vaig preparar una imatge, ella em va mostrar el que havia fet , en principi l’hi vaig dir que el projecte era amb la meta de que acabes sent un llibre i la seva obra era “ complicada “ de formar part d’un projecte sobre paper , ho va entendre i va insistir que em volia regalar la llamborda encara que no formes part del projecte , vam quedar en trobar-nos i quan vaig veure la seva obra , l’hi vaig dir que formaria part del projecte . Vaig fer una peanya i es va exposar per primer cop a la segona exposició , l’any 2018 , al Casinet d’Hostafrancs a Barcelona
Jo a la primera exposició , al maig del 2018 a Amer, havia regalat una de les llambordes d’Amer amb una peanya feta d’una rajola de ciment de la Monika Grigyer feta per la brigada municipal , als pares d’en Carles Puigdemont , per cert a Amer a les llambordes l’hi diuen DOQUINS 


mes informació interessant d'en Manel sobre llambordes aqui


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada